close
loading

facebook twiter youtube

Skontaktuj się z nami !

TELEFON: 604 205 777

Zawsze oddzwonimy !

ODSTĄPIENIE OD UMOWY W SKLEPIE ON-LINE

 

Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827), konsument który zawarł umowę na odległość może w terminie czternastu (14) dni od dnia objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracając towar Sprzedawcy w terminie 7 dni od odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie Oświadczenia na adres pocztowy lub elektroniczny Sklepu F.H.U. KAMA:

 

F.H.U. KAMA Aldona Piasecka

ul. Torfowa 1, 03-680 Warszawa

e-mail: biuro@kama-zloto.pl

 

Z uwagi na treść art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem takich rzeczy mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane (np. poprzez grawerowanie)

  1. Strony zgodnie wyłączają możliwość zwrotu towaru przez Klienta w przypadku towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie lub oznaczonych w Sklepie F.H.U. KAMA "na zamówienie". Produkty na których został wykonany grawer, zmieniony rozmiar lub dokonana została inna zmiana na życzenie (ingerencja w produkt) również są bez możliwości zwrotu.
  2. Dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, lub złożyć to oświadczenie w każdy inny zgodny z przepisami prawa sposób.
  3. Zwracany w powyższym trybie produkt powinien być odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (produkt, metka, faktura lub paragon fiskalny, itp.), oraz nie nosić znamion używania, przeróbek itp.
  4. Sprzedawca oświadcza, że nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  5. Do przesyłki zwrotnej należy dodać oświadczenie o odstąpieniu od umowy i podać dane kupującego oraz nr konta na który należy zwrócić pieniądze.
  6. W przypadku prawidłowego odstąpienia od umowy, zapłata zostanie zwrócona Klientowi w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep przesyłki zwrotnej towaru, Klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
  7. Sprzedawca zwraca koszty dostawy do klienta dla przesyłki standardowej, natomiast gdy Klient zażądał niestandardowej formy wysyłki np. ekspresowa, pobraniowa Klient ponosi koszty różnicy pomiędzy ceną sposobów dostawy.
  8. Klient w związku ze skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sklepu F.H.U. KAMA.

 

 

 

O naszej firmie

 

Firma KAMA istnieje na rynku od 2002 roku. Wzornictwo biżuterii oferowanej przez naszą firmę sprawia, że nasze wyroby uatrakcyjniają szczególne okazje oraz podkreślają styl i charakter ubioru. Sprostanie wymogom aktualnej mody oraz poszukiwanie nowych wzorów jest naszym wyzwaniem - zawsze z myślą o naszych Klientach.

 

Przedsiębiorca otrzymał subwencję finansową

w ramach programu rządowego

"Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju

dla Mikro, Małych i Średnich Firm"

udzieloną przez PFR S.A.

Firma Handlowo-Usługowa KAMA

ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa

telefon: 604 205 777

 

e-mail: biuro@kama-zloto.pl

 

Oddzwonimy na wszystie nieodebrane połączenia !

Powered by: www.cdx.pl